Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UPRAVLJANJE ZNANJEM I ZADOVOLJSTVOM ZAPOSLENIKA - ČIMBENIK KOMPETITIVNOSTI PROMETNIH TVRTKI

Drago Pupavac
Ratko Zelenika


Puni tekst: hrvatski pdf 566 Kb

str. 787-808

preuzimanja: 5.625

citiraj


Sažetak

Glavni je cilj ove znanstvene rasprave prikazati evoluciju relevantnih
pojmova u razvitku “nove” ekonomije rada te dokazati hipotezu po
kojoj upravljanje znanjem i zadovoljstvom zaposlenika sve više postaje kritična komponenta kompetitivnosti prometnih tvrtki na nacionalnom, regionalnom i globalnom prometnom tržištu. Dobijene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi moraju predstavljati kvalitetna polazišta za efikasno upravljanje znanjem i zadovoljstvom zaposlenika unutar prometnih sustava, jer znanje i zadovoljstvo zaposlenih postaju jednim od presudnih čimbenika za povećanje pojedinačne i agregatne (ukupne) ponude prometnih usluga, odnosno kreiranja proizvodnih prednosti prometnog sustava. Tako ljudi postaju osnovni generator dobiti prometnih tvrtki. Jedino oni
mogu minimizirati troškove poslovanja, odnosno maksimizirati dobit.

Ključne riječi

Hrčak ID:

25664

URI

https://hrcak.srce.hr/25664

Datum izdavanja:

15.10.2003.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.210 *