Ekonomski pregled, Vol. 54 No. 9-10, 2003.
Izvorni znanstveni članak
UPRAVLJANJE ZNANJEM I ZADOVOLJSTVOM ZAPOSLENIKA - ČIMBENIK KOMPETITIVNOSTI PROMETNIH TVRTKI
Drago Pupavac
Ratko Zelenika
Sažetak
Glavni je cilj ove znanstvene rasprave prikazati evoluciju relevantnih
pojmova u razvitku “nove” ekonomije rada te dokazati hipotezu po
kojoj upravljanje znanjem i zadovoljstvom zaposlenika sve više postaje kritična komponenta kompetitivnosti prometnih tvrtki na nacionalnom, regionalnom i globalnom prometnom tržištu. Dobijene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi moraju predstavljati kvalitetna polazišta za efikasno upravljanje znanjem i zadovoljstvom zaposlenika unutar prometnih sustava, jer znanje i zadovoljstvo zaposlenih postaju jednim od presudnih čimbenika za povećanje pojedinačne i agregatne (ukupne) ponude prometnih usluga, odnosno kreiranja proizvodnih prednosti prometnog sustava. Tako ljudi postaju osnovni generator dobiti prometnih tvrtki. Jedino oni
mogu minimizirati troškove poslovanja, odnosno maksimizirati dobit.
Ključne riječi
Hrčak ID:
25664
URI
Datum izdavanja:
15.10.2003.
Posjeta: 7.210 *