Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20901/ms.13.25.7

Ukrajinski putopisni mediji: analiza tematskih kategorija

Viktoriya Shevchenko orcid id orcid.org/0000-0003-1642-1283 ; Educational Scientific Institute of Journalism, Taras Shevchenko National University of Kyiv
Nataliia Malysh orcid id orcid.org/0000-0001-6803-7860 ; Kyiv-Mohyla School of Public Governance, National University of Kyiv-Mohyla Academy
Olena Tkachuk-Miroshnychenko ; Educational Scientific Institute of Journalism, Taras Shevchenko National University of Kyiv


Puni tekst: engleski pdf 880 Kb

str. 125-146

preuzimanja: 333

citiraj


Sažetak

Koristeći analizu sadržaja i statističke metode, ovaj članak analizira ukrajinske putopisne medije kako bi utvrdio njihovo tematsko usmjerenje. Kako bismo utvrdili zastupljenost različitih tematskih kategorija, proveli smo istraživanje na dvije razine. Kao prvo, proveli smo anketu temeljenu na slučajnom uzorku o najvažnijim temama koje pokrivaju različiti mediji koji se bave putovanjima. Odgovore ispitanika analizirali smo i grupirali u nekoliko kategorija: učenje o zemlji, umjetnost, lifestyle, poznate povijesne osobe, priroda i ekologija, savjeti, turistička infrastruktura, turistički razvoj, marketing i trendovi. Kao drugo, proveli smo analizu sadržaja koristeći distributivne prosjeka moda i medijana kako bismo izračunali udio svake tematske kategorije. Dominantne tematske kategorije bile su rangirane na sljedeći način: 1) učenje o zemlji, 2) savjeti, 3) lifestyle, 4) umjetnost, 5) priroda i ekologija, 6) slavne povijesne osobe, 7) turistička infrastruktura, 8) marketing i trendovi, 9) turistički razvoj.

Ključne riječi

tematska orijentacija; tematske kategorije; putpisni mediji; putopisno novinarstvo; analiza sadržaja

Hrčak ID:

281482

URI

https://hrcak.srce.hr/281482

Datum izdavanja:

4.8.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.240 *