Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31823/d.30.2.4

Odgojiteljice, vjeroučitelji i vjeroučiteljice pred izazovima pandemije i potresa

Kata s. Amabilis Jurić ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 235 Kb

str. 237-260

preuzimanja: 199

citiraj


Sažetak

Na temelju teološko-katehetske, religiozno-pedagoške i sociološke literature u radu su predstavljeni rezultati kvalitativnoga istraživanja o promišljanjima odgojiteljica, vjeroučitelja/ica i ravnatelja Zagrebačke i Sisačko-moslavačke županije u kojoj mjeri kršćanska vjera pomaže pronaći smisao u vremenu krize pandemije i potresa te pruža li čvrstu nadu kao oslonac u različitim okolnostima radi poboljšanja kvalitete života u predškolskim ustanovama, Centrima za odgoj i obrazovanje, osnovnim i srednjim školama. U prvom dijelu ovoga znanstvenoga rada ukratko je objašnjena metodologija kvalitativnih istraživanja koja pruža mogućnost detaljnijega i dubljega sagledavanja i razumijevanje problema koji se istražuje. Iskazi sugovornika u dubinskom intervjuu o promišljanjima pred izazovima pandemije i potresa, opisani u drugom dijelu rada, omogućuju dublje razumijevanje percepcije aktualnoga stanja u odgojno-obrazovnim ustanovama s posebnim naglaskom na duhovno-vjerničkim proživljavanjima vremena u kojem živimo. Dobiveni rezultati pokazuju da se intervjuirani vjeroučitelji, unatoč općeljudskim osjećajima straha, anksioznosti, nesigurnosti, tjeskobe i izgubljenosti, uspijevaju hrabro i odvažno nositi kroz ovo vrijeme zahvaljujući čvrstom pouzdanju u Boga, molitvi, vjeri i nadi, što je evidentno u njihovu još zauzetijem i predanijem radu s djecom i mladima.

Ključne riječi

pandemija; potres; odgojiteljice u predškolskim ustanovama; vjeroučitelj/ica; kvalitativno istraživanje; dubinski intervju

Hrčak ID:

281585

URI

https://hrcak.srce.hr/281585

Datum izdavanja:

1.9.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 592 *