Izvorni znanstveni članak
Moda i dihotomije reklamnog diskursa: studija slučaja ”Made in Bangladesh”
Ivana Čuljak
Puni tekst: hrvatski pdf 194 Kb
str. 54-59
preuzimanja: 138
citiraj
APA 6th Edition
Čuljak, I. (2017). Moda i dihotomije reklamnog diskursa: studija slučaja ”Made in Bangladesh”. Tedi, 7 (1), 54-59. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/281630
MLA 8th Edition
Čuljak, Ivana. "Moda i dihotomije reklamnog diskursa: studija slučaja ”Made in Bangladesh”." Tedi, vol. 7, br. 1, 2017, str. 54-59. https://hrcak.srce.hr/index.php/281630. Citirano 14.01.2025.
Chicago 17th Edition
Čuljak, Ivana. "Moda i dihotomije reklamnog diskursa: studija slučaja ”Made in Bangladesh”." Tedi 7, br. 1 (2017): 54-59. https://hrcak.srce.hr/index.php/281630
Harvard
Čuljak, I. (2017). 'Moda i dihotomije reklamnog diskursa: studija slučaja ”Made in Bangladesh”', Tedi, 7(1), str. 54-59. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/281630 (Datum pristupa: 14.01.2025.)
Vancouver
Čuljak I. Moda i dihotomije reklamnog diskursa: studija slučaja ”Made in Bangladesh”. Tedi [Internet]. 2017 [pristupljeno 14.01.2025.];7(1):54-59. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/281630
IEEE
I. Čuljak, "Moda i dihotomije reklamnog diskursa: studija slučaja ”Made in Bangladesh”", Tedi, vol.7, br. 1, str. 54-59, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/281630. [Citirano: 14.01.2025.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
281630
URI
https://hrcak.srce.hr/281630
Datum izdavanja:
25.1.2018.
Posjeta: 468
*