Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.17818/EMIP/2022/2.9

KREIRANJE I ANALIZA KORISNIČKOG ISKUSTVA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Ozren Rafajac orcid id orcid.org/0000-0001-6157-863X ; Veleučilište u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 607 Kb

str. 521-540

preuzimanja: 342

citiraj


Sažetak

Upravljanje korisničkim iskustvom podrazumijeva analizu i oblikovanje interakcije korisnika s proizvodom i brendom radi unapređenja prodaje, imidža organizacije i lojalnosti korisnika. U ovom radu analizira se kako poslovne organizacije u Republici Hrvatskoj prikupljaju podatke o korisnicima i koja korisnička iskustva najčešće stvaraju. U empirijskom istraživanju koristi se mrežni anketni upitnik sa 16 pitanja na koja su u potpunosti odgovorile 54 (N) poslovne organizacije iz Republike Hrvatske. Čak 38,9% ispitanih organizacija ne prikuplja nikakve podatke o korisnicima, a samo 46,3% ispitanih organizacija omogućuje korisnicima evaluaciju proizvoda i usluga. Analizom je identificirana statistički značajna pozitivna povezanost između percipiranog unaprjeđenja korisničkog iskustva i percipirane lojalnosti korisnika (τb = .335, p = .005). Poslovne organizacije obuhvaćene istraživanjem tek ponekad ili rijetko stvaraju obrazovna i estetska iskustva, a vrlo rijetko ili nikad zabavna i eskapistička iskustva. Ovaj je rad namijenjen vlasnicima tvrtki i menadžerima koji nastoje unaprijediti prodaju, imidž organizacije i lojalnost korisnika.

Ključne riječi

ekonomija iskustva; korisničko iskustvo; marketing; lojalnost; menadžment.

Hrčak ID:

287325

URI

https://hrcak.srce.hr/287325

Datum izdavanja:

16.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 700 *