Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.46917/st.13.1.3
Marketinška komunikacija preventivnih mjera za vrijeme pandemije u Hrvatskoj
Martina Topić
orcid.org/0000-0002-5894-2979
; Leeds Becket University, Leeds, UK
Marija Geiger Zeman
orcid.org/0000-0002-1192-4722
; Institut društvenih znanost Ivo Pilar, Zagreb, Hrvatska
Mirela Holy
orcid.org/0000-0003-1294-1978
; sv
Sažetak
Pandemija COVID-19 otvorila je raspravu o službenoj zdravstvenoj
komunikaciji i time postavila novu normu u marketingu zdravstvene
skrbi. U fokusu analize ovog rada je marketinška komunikacija hrvatske
kampanje za cijepljenje protiv COVID-19 Misli na druge – cijepi se! s
glavnim istraživačkim pitanjima: kako su javne institucije u Hrvatskoj
komunicirale o izazovima COVID-19 i educirale javnost o cijepljenju
kao jednoj od strategija prevencije; jesu li kampanje kao službena
zdravstvena komunikacija usvojile principe kreativnosti i kako su
koristile vizualne elemente u kampanji. Nalazi pokazuju da je kampanja
usvojila principe kreativnosti jer je koristila antitezu u poruci kampanje,
logotipu i svjedočanstvima, međutim kampanja nije dosegla ciljane
brojke cijepljenosti.
Ključne riječi
COVID-19; krizno komuniciranje; alati za promociju cjepiva; mediji; kreativne industrije
Hrčak ID:
288553
URI
Datum izdavanja:
27.12.2022.
Posjeta: 1.006 *