Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.46917/st.13.1.3

Marketinška komunikacija preventivnih mjera za vrijeme pandemije u Hrvatskoj

Martina Topić orcid id orcid.org/0000-0002-5894-2979 ; Leeds Becket University, Leeds, UK
Marija Geiger Zeman orcid id orcid.org/0000-0002-1192-4722 ; Institut društvenih znanost Ivo Pilar, Zagreb, Hrvatska
Mirela Holy orcid id orcid.org/0000-0003-1294-1978 ; sv


Puni tekst: engleski pdf 210 Kb

str. 57-73

preuzimanja: 183

citiraj


Sažetak

Pandemija COVID-19 otvorila je raspravu o službenoj zdravstvenoj
komunikaciji i time postavila novu normu u marketingu zdravstvene
skrbi. U fokusu analize ovog rada je marketinška komunikacija hrvatske
kampanje za cijepljenje protiv COVID-19 Misli na druge – cijepi se! s
glavnim istraživačkim pitanjima: kako su javne institucije u Hrvatskoj
komunicirale o izazovima COVID-19 i educirale javnost o cijepljenju
kao jednoj od strategija prevencije; jesu li kampanje kao službena
zdravstvena komunikacija usvojile principe kreativnosti i kako su
koristile vizualne elemente u kampanji. Nalazi pokazuju da je kampanja
usvojila principe kreativnosti jer je koristila antitezu u poruci kampanje,
logotipu i svjedočanstvima, međutim kampanja nije dosegla ciljane
brojke cijepljenosti.

Ključne riječi

COVID-19; krizno komuniciranje; alati za promociju cjepiva; mediji; kreativne industrije

Hrčak ID:

288553

URI

https://hrcak.srce.hr/288553

Datum izdavanja:

27.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 496 *