Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32458/ei.27.10

Ladarice – od ljubavi do kulturnog brenda

Ivana Lušić ; Ethnographic Museum, Zagreb


Full text: croatian pdf 550 Kb

page 154-167

downloads: 465

cite


Abstract

Ladarice su ženski vokalni nonet osnovan s ciljem njegovanja hrvatske glazbene
baštine. Svojim bogatim djelovanjem na hrvatskoj glazbenoj sceni, nizom
nastupa na festivalima folklorne i zabavne glazbe, čestim nastupima na
radiju i televiziji, sudjelovanjem u kazališnim predstavama, izvedbama u popularnim
hrvatskim filmovima Ladarice su postale kulturni brend. Cilj rada
je prikazati djelovanje Ladarica od početaka (1966.) do današnjih dana. Iz
analizirane građe vidi se da su se zahvaljujući ljubavi prema glazbi uspjele
održati dugi niz godina i izgraditi u kulturni brend. Ladarice danas djeluju
pod okriljem Ansambla Lado te se njihovo djelovanje bitno razlikuje u elementarnoj
motivaciji, broju pjevačica, načinu rada i umjetničkom programu.

Keywords

Ladarice, Božo Potočnik, folklorna glazba, kulturni brend

Hrčak ID:

289690

URI

https://hrcak.srce.hr/289690

Publication date:

30.12.2022.

Visits: 953 *