Ethnological Research, No. 27, 2022.
Review article
https://doi.org/10.32458/ei.27.10
Ladarice – od ljubavi do kulturnog brenda
Ivana Lušić
; Ethnographic Museum, Zagreb
Abstract
Ladarice su ženski vokalni nonet osnovan s ciljem njegovanja hrvatske glazbene
baštine. Svojim bogatim djelovanjem na hrvatskoj glazbenoj sceni, nizom
nastupa na festivalima folklorne i zabavne glazbe, čestim nastupima na
radiju i televiziji, sudjelovanjem u kazališnim predstavama, izvedbama u popularnim
hrvatskim filmovima Ladarice su postale kulturni brend. Cilj rada
je prikazati djelovanje Ladarica od početaka (1966.) do današnjih dana. Iz
analizirane građe vidi se da su se zahvaljujući ljubavi prema glazbi uspjele
održati dugi niz godina i izgraditi u kulturni brend. Ladarice danas djeluju
pod okriljem Ansambla Lado te se njihovo djelovanje bitno razlikuje u elementarnoj
motivaciji, broju pjevačica, načinu rada i umjetničkom programu.
Keywords
Ladarice, Božo Potočnik, folklorna glazba, kulturni brend
Hrčak ID:
289690
URI
Publication date:
30.12.2022.
Visits: 953 *