Stručni rad
Značaj liderskih kompetencija za učinkovitu komunikaciju u kriznim situacijama
Katarina Dugalija
; Veleučilište u Virovitici
Nikolina Pleša Puljić
orcid.org/0000-0002-6986-6393
; Veleučilište u Virovitici
Damir Ribić
orcid.org/0000-0001-8062-1357
Sažetak
Poslovna kriza obilježava period koji nije poželjan i planiran, a često uključuje i posljedice na organizaciju. Zapravo, svako poduzeće treba biti pripravno odgovoriti na kriznu situaciju bilo da je riječ o unutarnjim ili vanjskim uzrocima krize. Kako bi taj odgovor bio uspješan, ključna uloga je na vođi koji će kroz zdravu poslovnu komunikaciju znati prevladati novonastale probleme u poduzeću i vratiti poduzeće na položaj u kojem je bilo prije krize. Na tom tragu, ovaj rad temelji se na teorijskom prikazu važnosti liderskih kompetencija komuniciranja u kriznim situacijama pri čemu se poseban naglasak stavlja na komunikaciju u vrijeme zdravstvene krize, kao što je pandemija COVID-19. Način na koji će se obavljati krizno komuniciranje ovisi o komunikacijskim kompetencijama lidera te njegovom dosadašnjem iskustvu. U zaključku rada prikazano je kako i na koji način se može odvijati poslovna komunikacija na različitim hijerarhijskim razinama menadžmenta u kriznim situacijama te koje su to komunikacijske kompetencije koje lider treba imati da bi komunikacija u takvoj situaciji bila uspješna.
Ključne riječi
liderske kompetencije, krizne situacije, poslovna komunikacija, COVID-19
Hrčak ID:
291877
URI
Datum izdavanja:
23.1.2023.
Posjeta: 1.350 *