Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Značaj liderskih kompetencija za učinkovitu komunikaciju u kriznim situacijama

Katarina Dugalija ; Veleučilište u Virovitici
Nikolina Pleša Puljić orcid id orcid.org/0000-0002-6986-6393 ; Veleučilište u Virovitici
Damir Ribić orcid id orcid.org/0000-0001-8062-1357


Puni tekst: hrvatski pdf 226 Kb

str. 9-13

preuzimanja: 504

citiraj


Sažetak

Poslovna kriza obilježava period koji nije poželjan i planiran, a često uključuje i posljedice na organizaciju. Zapravo, svako poduzeće treba biti pripravno odgovoriti na kriznu situaciju bilo da je riječ o unutarnjim ili vanjskim uzrocima krize. Kako bi taj odgovor bio uspješan, ključna uloga je na vođi koji će kroz zdravu poslovnu komunikaciju znati prevladati novonastale probleme u poduzeću i vratiti poduzeće na položaj u kojem je bilo prije krize. Na tom tragu, ovaj rad temelji se na teorijskom prikazu važnosti liderskih kompetencija komuniciranja u kriznim situacijama pri čemu se poseban naglasak stavlja na komunikaciju u vrijeme zdravstvene krize, kao što je pandemija COVID-19. Način na koji će se obavljati krizno komuniciranje ovisi o komunikacijskim kompetencijama lidera te njegovom dosadašnjem iskustvu. U zaključku rada prikazano je kako i na koji način se može odvijati poslovna komunikacija na različitim hijerarhijskim razinama menadžmenta u kriznim situacijama te koje su to komunikacijske kompetencije koje lider treba imati da bi komunikacija u takvoj situaciji bila uspješna.

Ključne riječi

liderske kompetencije, krizne situacije, poslovna komunikacija, COVID-19

Hrčak ID:

291877

URI

https://hrcak.srce.hr/291877

Datum izdavanja:

23.1.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.350 *