Stručni rad
https://doi.org/10.46458/27121097.2022.28.192
UTJECAJ INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIM MREŽA NA RAZVOJ BRANDA: STUDIJA SLUČAJA PHILLIPP PLEIN
Ljubica Milanović Glavan
orcid.org/0000-0003-1629-2354
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Antun Glasnović
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U današnjem konkurentnom svijetu poduzeća se bore za plasiranje svojih proizvoda na društvenim mrežama. Društvene mreže pomažu u buđenju interesa za brand, a također i gradnji povjerenja potrošača što rezultira dobrom razvoju branda. Moderna poduzeća koriste društvene mreže za marketing proizvoda na mrežnim potrošačkim tržištima koje dopiru do velikog broja ljudi. Modni brand Philipp Plein prisutan je na četiri društvene mreže: Facebooku, Instagramu, Twitteru i YouTube-u. Ovaj modni brand na istima se prezentira kao luksuzan, drzak i provokativan te privlači pažnju velikog broja ljudi svojim objavama, prvenstveno na Instagramu. Njihova web stranica je koncipirana u skladu s recentnim trendovima internet marketinga, no evidentna je prisutnost prostora za napredak u strategiji internet marketinga uopće, a i na društvenim mrežama.
Ključne riječi
Internet marketing; društvene mreže; brand; Phillip Plein;
Hrčak ID:
292225
URI
Datum izdavanja:
28.12.2022.
Posjeta: 2.137 *