Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2022.2.4.29

MOGUĆNOSTI BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRINCIPIMA STORYTELLINGA

Danijela Madžar orcid id orcid.org/0000-0001-5470-014X ; Sveučilište u Mostaru
Marko Šantić ; Gospodarska komora Federacije Bosne i Hercegovine
Magdalena Čečura ; Sveučilište u Mostaru


Puni tekst: hrvatski pdf 129 Kb

str. 29-39

preuzimanja: 378

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 171 Kb

str. 39-39

preuzimanja: 87

citiraj


Sažetak

Moderni turisti putovanje počinju pretraživanjem informacija o destinaciji koju planiraju posjetiti, koje su dostupne putem interneta i društvenih mreža, ali i putem preporuka prijatelja koji su ranije posjetili određeno mjesto. Zahvaljujući pričama o turističkoj destinaciji, turisti na planirani put dolaze sa svojim željama i očekivanjima; iskusiti nešto posebno, čudesno ili edukativno. Ako turistička destinacija, smještaj ili usluga nemaju upečatljivu interpretaciju, ostat će nezapamćeni, a turist će ostati uskraćen za njihovu posebnost. Ključnu ulogu u interpretaciji ima storytelling i upravo njime se pojačava sam doživljaj. Autentičnost je još jedan koncept koji se često spominje u kontekstu destinacijskoga marketinga kroz storytelling. Cilj je istraživanja ispitati stavove i mišljenja ispitanika kako storytelling kroz autentičnost i narativno razumijevanje utječe na namjeru posjete destinacije. Rezultati istraživanja impliciraju da autentičnost priče i narativno razumijevanje kao odrednica storytellinga utječu pozitivno na namjeru posjete destinacije što se smatra temeljnim doprinosom rada.

Ključne riječi

storytelling; destinacijski turizam; brendiranje; autentičnost

Hrčak ID:

295746

URI

https://hrcak.srce.hr/295746

Datum izdavanja:

30.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.155 *