Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2022.2.4.75

UTJECAJ I ZNAČAJ KONVERGENCIJE MEDIJA NA PROMOCIJU I POPULARIZACIJU SPORTSKIH SADRŽAJA

Sanela Prašović Gadžo ; Sveučilište u Mostaru


Puni tekst: hrvatski pdf 2.993 Kb

str. 75-89

preuzimanja: 336

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 173 Kb

str. 89-89

preuzimanja: 84

citiraj


Sažetak

Nedvojben je utjecaj elektroničkih medija na popularizaciju sporta, a posljedično i na medijsko promoviranje sportskih ličnosti. U skladu s tim putem konvergencije medija ostvaruje se znatan plasman sportskih sadržaja koji je u prošlosti bio nezamisliv. U radu analiziramo kako zahvaljujući konvergenciji medija televizijski intervju s istaknutim sportašima postaje vijest dana globalno, a ne samo u opsegu gledanosti programa televizijske kuće koja je intervju realizirala. Na primjeru intervjua s vrhunskim sportašima kao što su Novak Đoković, Darijo Srna i Slaven Bilić, a koje je realizirao i emitirao BHT1, vidljivo je kako je doseg njihova sadržaja bio znatno veći putem platformi društvenih mreža te drugih medija u odnosu na temeljni izvor – televiziju. Izravna posljedica medijske konvergencije u navedenome primjeru bila je popularizacija i širenje dijelova intervjua, ne samo izvan televizije kao osnovnoga medija koji plasira informaciju nego poglavito i izvan određena prostornog okvira. Tomu su pridonijeli plasiranje intervjua s vrhunskim sportskim ličnostima na platformama kao što su YouTube i Facebook te promocija intervjua putem elektroničkih
i tiskanih medija. Rad analizira pitanja starih i novih medijskih tehnologija i njihove konvergencije kroz izravan utjecaj na popularizaciju sportskih sadržaja

Ključne riječi

mediji; konvergencija; sport; popularizacija; utjecaj

Hrčak ID:

295752

URI

https://hrcak.srce.hr/295752

Datum izdavanja:

30.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.055 *