Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

STRUKTURNI PREGLED POSLOVANJA PROMOTIVNOG SEKTORA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Sara Sraka ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Pavlinska 2, 42000 Varaždin, Croatia
Suzana Keglević Kozjak orcid id orcid.org/0000-0003-1931-9161 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Pavlinska 2, 42000 Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 540 Kb

str. 157-166

preuzimanja: 75

citiraj


Sažetak

U ovome radu analizira se financijski položaj i stanje poduzeća promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj za razdoblje od 2013. do 2020. godine. Promotivni sektor u Republici Hrvatskoj spada u sektor M73 prema NKD klasifikaciji. Sastoji se od agencija za promidžbu (reklamu i propagandu), agencija za oglašavanje preko medija te agencija za istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mišljenja. U radu su postavljene istraživačke hipoteze u kojima se prati utjecaj pandemije Covid-19 na poduzeća promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj te se koristi statistička metoda t-test za njihovo dokazivanje. Nakon provedene analize dokazano je da je pandemija Covid-19 utjecala na promotivni sektor u Republici Hrvatskoj, ali nema tako značajan utjecaj kao kod drugih država izvan Hrvatske.

Ključne riječi

promotivni sektor; Covid 19; digitalni marketing; analiza okruženja; financijski položaj; financijski pokazatelji

Hrčak ID:

295905

URI

https://hrcak.srce.hr/295905

Datum izdavanja:

17.3.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 274 *