Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Hrvatski školski muzej – 120 godina održivoga razvoja

Kristina Gverić ; Hrvatski školski muzej, Zagreb, Hrvatska
Elizabeta Serdar ; Hrvatski školski muzej, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 380 Kb

str. 9-21

preuzimanja: 72

citiraj


Sažetak

U radu se analizira pojam održivoga razvoja, daje se povijesni pregled kako se vizija održivoga razvoja prihvaćala tijekom druge polovine 20. stoljeća na globalnoj razini te koje su ideje i ciljevi održivoga razvoja za 21. stoljeće. Na općoj razini održivi razvoj i muzej postavljeni su u izravan odnos da bi se došlo do podataka što muzej može učiniti za održivi razvoj i obrnuto. Hrvatski školski muzej u 120 godina postojanja svojim je bogatim programima i radom dokazao da je održivi razvoj postojao i prije njegove definicije. U radu su istaknuti najbolji primjeri iz 120 godina duge prakse izložbenoga, ali i pedagoškoga i marketinškoga rada Muzeja. Na kraju rada iznesene su smjernice i ideje za budućnost.

Ključne riječi

Hrvatski školski muzej (Zagreb); izložbena djelatnost; održivi razvoj; muzeji i održivi razvoj

Hrčak ID:

296041

URI

https://hrcak.srce.hr/296041

Datum izdavanja:

15.6.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 291 *