Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.5559/di.32.1.08

Pedagoške kompetencije i potrebe učitelja hrvatske nastave u inozemstvu: kvantitativna analiza

Renata Burai ; Akademija likovnih umjetnosti, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Rona Bušljeta Kardum ; Fakultet hrvatskih studija, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ksenija Klasnić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 311 Kb

str. 153-170

preuzimanja: 201

citiraj


Sažetak

Glavni je cilj ovoga rada bio ispitati je li formalno
obrazovanje učitelja dostatno za uspješno izvođenje hrvatske
nastave u inozemstvu (HNuI), a operacionaliziran je kroz
četiri izvedena istraživačka cilja. Eksplorativno presječno
istraživanje provedeno je metodom ankete, tehnikom online
anketiranja na 61 učitelju hrvatske nastave u inozemstvu u
17 država svijeta. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem
upućuju na potrebu uvođenja posebnih programa za
usavršavanje učitelja koji žele raditi u HNuI.

Ključne riječi

hrvatska nastava u inozemstvu; kompetencije; obrazovne potrebe učitelja; stručno usavršavanje

Hrčak ID:

296160

URI

https://hrcak.srce.hr/296160

Datum izdavanja:

30.3.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 513 *