Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.31337/oz.78.2.6

Profesionalni identitet i vrijednosti učitelja u kulturi škole

Ružica Tokić Zec orcid id orcid.org/0000-0002-4743-0636 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Vesnica Mlinarević ; Kineziološki fakultet; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 93 Kb

str. 221-230

preuzimanja: 260

citiraj


Sažetak

Pedagogija, kao znanstvena disciplina koja svoje utemeljenje ima u filozofiji, promišlja pitanja identiteta, kulture i vrijednosti. Učitelji kao (pre)nositelji vrijednosti u školi snažna su karika u razvoju empatičnoga i moralnoga učenika. Profesionalni identitet učitelja zagovara preobrazbu učitelja kao homo moralis i profesionalca u promijenjenim društvenim uvjetima koji utječu i na kulturu škole. Cilj je rada teorijski opisati profesionalni identitet i vrijednosti učitelja u kulturi škole.

Ključne riječi

identitet; kultura škole; profesija; vrijednosti

Hrčak ID:

299323

URI

https://hrcak.srce.hr/299323

Datum izdavanja:

19.4.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 579 *