Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Terenska nastava Povijesti, Geografije i Njemačkog jezika u Austriji

Maja Lukić Puškarić ; Osnovna škola Dubovac


Puni tekst: hrvatski pdf 1.051 Kb

str. 93-96

preuzimanja: 132

citiraj


Sažetak

Izvedba terenske nastave zahtijeva temeljito razrađen izvedbeni plan. On obuhvaća odgojno-obrazovne ciljeve, ishode učenja, nastavna sredstva, oblike rada, metode, tehnike i postupke istraživanja, načine i oblike praćenja te elemente i kriterije vrednovanja ostvarenih ciljeva i ishoda kao i međupredmetne teme. Planiranje terenske nastave u inozemstvu predstavlja poseban izazov za učitelje koji su uključeni u njezinu organizaciju jer se odlazi s učenicima izvan Republike Hrvatske. Prednost izvanučioničke pred klasičnom nastavom u školi je raznolikost sadržaja i dulje pamćenje istih. Učenje je zabavnije jer ostvarivanje ishoda vrlo često traži aktivnosti u kojima je ključan timski rad da bi se ishodi ostvarili. Također, izvanučionička nastava omogućuje učenje iz prve ruke (na terenu). U članku je opisan primjer realizacije terenske nastave u Austriji.

Ključne riječi

terenska nastava; interdisciplinarni pristup; timski rad; učenje na terenu

Hrčak ID:

303425

URI

https://hrcak.srce.hr/303425

Datum izdavanja:

1.6.2023.

Posjeta: 240 *