Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Brendiranje u svijetu muzeja, primjer Muzeja grada Karlovca

Hrvojka Božić ; Muzeji grada Karlovca, Karlovac
Josipa Vukelić ; Muzeji grada Karlovca, Karlovac


Puni tekst: hrvatski pdf 432 Kb

str. 164-168

preuzimanja: 98

citiraj


Sažetak

Otvorenje nove lokacije – Muzej Domovinskog rata Karlovac – Turanj, uz dosadašnji Gradski muzej Karlovac, Stari grad Dubovac i Galeriju „Vjekoslav Karas“ potaknulo je reorganizaciju ustanove u svojevrstan muzejski klaster različitih ustrojbenih jedinica. Zbog pojave „novog muzeja” u sastavu Gradskog muzeja Karlovac nužno je bilo promijeniti naziv i ustroj postojeće ustanove, što je potaknulo procese promišljanja strateškog razvoja ustanove, njezine prilagodbe suvremenim potrebama prepoznatljivosti u javnosti, a time i uspješnosti privlačenja novih posjetitelja. Sve to nametnulo je pitanje brendiranja, obuhvaćajući pritom postupke definiranja identiteta brenda Muzeja grada Karlovca, kao i novoga vizualnog identiteta za kojeg se željelo da se temelji na već postavljenoj prepoznatljivoj razini profesionalnog rada stavljanjem temeljnih muzejskih funkcija i elemenata dobro izgrađenoga dosadašnjeg ugleda dosljedne kulturne ustanove u fokus.

Ključne riječi

Vizualni identitet; Brendiranje; Muzeji grada Karlovca, Karlovac

Hrčak ID:

303934

URI

https://hrcak.srce.hr/303934

Datum izdavanja:

11.12.2022.

Posjeta: 199 *