Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.3935/rsp.v30i1.1917

Dimenzije treće misije sveučilišta iz perspektive sveučilišnih nastavnika i studenata

Maja Bosanac orcid id orcid.org/0000-0002-0185-3473 ; Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Novi Sad, Srbija
Jovana Milutinović orcid id orcid.org/0000-0002-1121-8115 ; Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Novi Sad, Srbija
Biljana Lungulov orcid id orcid.org/0000-0002-6163-8986 ; Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Novi Sad, Srbija


Puni tekst: engleski pdf 378 Kb

str. 71-87

preuzimanja: 214

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 378 Kb

str. 88-88

preuzimanja: 154

citiraj


Sažetak

Nove uloge sveučilišta rezultiraju proširenjem tradicionalnih misija (nastave i istraživanja) u pravcu institucionalizacije i jačanja treće misije i povezivanja sveučilišta s društvenom zajednicom. U skladu s tim, cilj rada je ispitati percepcije sveučilišnih nastavnika i studenata o različitim misijama sveučilišta, s posebnim osvrtom na civilnu dimenziju koja je manje proučavana u odnosu na ekonomsku dimenziju treće misije. Istraživanje je obuhvatilo ukupno 1 048 ispitanika, od kojih 582 studenta i 466 nastavnika Sveučilišta u Novom Sadu i korišten je Upitnik o civilnoj misiji sveučilišta i obrazovanju za održivi razvoj. Dobiveni rezultati ukazuju da između nastavnika i studenata ima više sličnosti nego razlika u percepciji značaja različitih misija sveučilišta. Kada je riječ o razlikama, nastavnici pridaju veći značaj ulozi sveučilišta prilikom promocije civilnog zalaganja, dok studenti veći značaj pridaju ulozi prethodnih razina obrazovanja.

Ključne riječi

civilno zalaganje; istraživanje; nastava; sveučilište; treća misija

Hrčak ID:

304795

URI

https://hrcak.srce.hr/304795

Datum izdavanja:

4.6.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 915 *