Pregledni rad
https://doi.org/10.31337/oz.78.3.7
Utjecaj religije na ponašanje potrošača na primjeru islamske vjeroispovijesti u svijetu i Hrvatskoj
Anja Tkalčević
orcid.org/0000-0003-4124-1399
; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Rad donosi pregled utjecaja religije na ponašanje potrošača, prikazan kroz više religijskih dimenzija s fokusom na posebnosti potrošača islamske vjeroispovijesti. Detaljno je prikazana posebnost islamskoga tržišta u prehrani, odnosno potrošnji prehrambenih namirnica, s posebnim osvrtom na hrvatsko tržište. Osim posebnosti u prehrani istaknute su i osobitosti u odijevanju te u financijama s naglaskom na bankarski sektor. Halal tržište, islamska moda i islamske financije primjer su utjecaja religije na ponašanje potrošača.
Ključne riječi
ponašanje potrošača; religija; halal; islamske financije; islamska moda
Hrčak ID:
305273
URI
Datum izdavanja:
3.7.2023.
Posjeta: 1.154 *