Stručni rad
https://doi.org/10.17818/EMIP/2022/2.15
PRIJEDLOG MODELA/OKVIRA ZA OPTIMIZACIJU UPRAVLJANJA ODNOSA SA KORISNICIMA VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA
Amel Kosovac
orcid.org/0000-0002-1192-4765
; Univerzitet u Sarajevu, Fakultet za saobraćaj i komunikacije
Elvedin Grabovica
; Univerzitet u Sarajevu, Ekonomski fakultet
Adisa Medić
orcid.org/0000-0002-9317-8638
; Univerzitet u Sarajevu, Fakultet za saobraćaj i komunikacije
Aida Kalem
orcid.org/0000-0002-4266-9306
; Univerzitet u Sarajevu, Fakultet za saobraćaj i komunikacije
Sažetak
U današnjim uvjetima digitalizacije, povećanja konkurencije na tržištu i promjena u gospodarskoj djelatnosti posjedovanje CRM-a kao sustava neizostavan je alat za uspjeh. Problematika primjene CRM sistema u visokoškolskim ustanovama nedovoljno je istražena, posebno u dijelovima koji trebaju ukazivati na jasnu vezu između sudionika u visokom obrazovanju i CRM-a u visokoškolskim ustanovama te čimbenika na koje donositelji odluka trebaju obratiti pozornost prilikom donošenja odluka o CRM implementaciji. Stoga, cilj je rada istražiti funkcionalnosti, primjenu i prednosti CRM-a u sektoru visokog obrazovanja te utvrditi značajke koje će olakšati efektivno donošenje odluka o implementaciji CRM-a. Kao rezultat istraživanja predstavlja se prijedlog konceptualnog modela/okvira CRM-a u u svrhu donošenju odgovarajućih odluka za visokoškolske ustanove kada je u pitanju razvijanje vlastitog ili kupovina gotovog CRM rješenja. Sa znanstvenog aspekta, rad pridonosi postojećoj literaturi pružajući donositeljima odluka uvid u strukturu CRM sustava, njegove elemente, veze i funkcionalnosti te opis modela s informacijama na koje trebaju obratiti pozornost prilikom donošenja odluka.
Ključne riječi
upravljanje odnosima s korisnicima – CRM, analitički CRM; implementacija i primjena; učinci primjene; visokoškolske ustanove; visoko obrazovanje; upravljanje odnosima sa studentima
Hrčak ID:
287331
URI
Datum izdavanja:
16.12.2022.
Posjeta: 1.485 *