Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

UTJECAJ PERCIPIRANIH IZVOZNIH PREPREKA NA INTENZITET IZVOZA KOD HRVATSKIH PROIZVOĐAČA

Marija Martinović ; Department of Economics and Business Economics, University of Dubrovnik
Elena Matana ; Graduate Student, Department of Economics and Business Economics, University of Dubrovnik


Puni tekst: engleski pdf 557 Kb

str. 107-128

preuzimanja: 1.172

citiraj


Sažetak

U radu se istražuje utjecaj percipiranih prepreka izvoza na intenzitet izvoza. Istraživanje je provedeno na uzorku od 100 hrvatskih proizvodnih poduzeća. Nakon proučavanja literature i empirijskog istraživanja, identificirano je 14 prepreka koje u najvećoj mjeri ograničavaju izvozne aktivnosti. Faktorskom analizom, izvozne prepreke kategorizirane su u četiri skupine: vanjsko okruženje, organizacija i posvećenost, utjecaj države te financijska ograničenja. Istraživanje je potvrdilo da iskustvo i znanje može smanjiti negativan utjecaj ograničenja izvoza i povećati sposobnost prepoznavanja poslovnih prilika na inozemnom tržištu.

Ključne riječi

internacionalizacija; izvozne prepreke; izvozni intezitet; iskustva menadžera

Hrčak ID:

183551

URI

https://hrcak.srce.hr/183551

Datum izdavanja:

29.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.157 *