Izvorni znanstveni članak
Ideja izbora kod „Street Style“ modnog odabira tinejdžera
Anica Hunjet
orcid.org/0000-0003-1679-4573
; Sveučilište Sjever Varaždin, Hrvatska
*
Dijana Vuković
orcid.org/0000-0003-2900-1210
; Sveučilište Sjever Varaždin, Hrvatska
Sanja Hutinec
; Sveučilište Sjever Varaždin, Hrvatska
* Dopisni autor.
Sažetak
U ovom radu istraženo je ponašanje potrošača tinejdžerske dobi u odabiru ulične modne odjeće, odnosno engl. Street Style. Tinejdžeri koriste modu i odjevne predmete kako bi izrazili svoj identitet, kako bi se pobunili protiv autoriteta, ali najviše kao sredstvo komunikacije i slanja poruke. Na njihov modni odabir najviše utjecaja imaju, u prvom redu prijatelji, a zatim mediji poput društvenih mreža, televizija te modni časopisi. Također tinejdžeri se često odijevaju u skladu s glazbom koju slušaju. Rezultati provedenog istraživanja pokazuju da mladi danas u kupovinu odjeće odlaze svakako jednom mjesečno ili čak više puta. Najčešće kupuju u trgovačkim lancima brze mode poput New Yorkera, H&M-a, C&A, Breshke te Zare. Žele imati na raspolaganju puno izbora, ali kada se trebaju odlučiti što bi odabrali postanu neodlučni i dvoume se između svega. Istraživanje potvrđuje da je to posebno naglašeno kod tinejdžerica.
Ključne riječi
tinejdžeri, ponašanje potrošača, modni odabir, ulična moda, trgovački lanci brze mode
Hrčak ID:
308787
URI
Datum izdavanja:
29.12.2020.
Posjeta: 540 *