Prethodno priopćenje
Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)
Ivana Cvijović Javorina
; III. gimnazija, Zagreb, Hrvatska
*
* Dopisni autor.
Puni tekst: hrvatski pdf 249 Kb
str. 135-144
preuzimanja: 125
citiraj
APA 6th Edition
Cvijović Javorina, I. (2022). Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.). Cris, XXIV (1), 135-144. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/308807
MLA 8th Edition
Cvijović Javorina, Ivana. "Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)." Cris, vol. XXIV, br. 1, 2022, str. 135-144. https://hrcak.srce.hr/index.php/308807. Citirano 03.01.2025.
Chicago 17th Edition
Cvijović Javorina, Ivana. "Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)." Cris XXIV, br. 1 (2022): 135-144. https://hrcak.srce.hr/index.php/308807
Harvard
Cvijović Javorina, I. (2022). 'Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)', Cris, XXIV(1), str. 135-144. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/308807 (Datum pristupa: 03.01.2025.)
Vancouver
Cvijović Javorina I. Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.). Cris [Internet]. 2022 [pristupljeno 03.01.2025.];XXIV(1):135-144. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/308807
IEEE
I. Cvijović Javorina, "Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)", Cris, vol.XXIV, br. 1, str. 135-144, 2022. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/308807. [Citirano: 03.01.2025.]
Puni tekst: engleski pdf 249 Kb
str. 144-144
preuzimanja: 146
citiraj
APA 6th Edition
Cvijović Javorina, I. (2022). Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.). Cris, XXIV (1), 135-144. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/308807
MLA 8th Edition
Cvijović Javorina, Ivana. "Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)." Cris, vol. XXIV, br. 1, 2022, str. 135-144. https://hrcak.srce.hr/index.php/308807. Citirano 03.01.2025.
Chicago 17th Edition
Cvijović Javorina, Ivana. "Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)." Cris XXIV, br. 1 (2022): 135-144. https://hrcak.srce.hr/index.php/308807
Harvard
Cvijović Javorina, I. (2022). 'Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)', Cris, XXIV(1), str. 135-144. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/308807 (Datum pristupa: 03.01.2025.)
Vancouver
Cvijović Javorina I. Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.). Cris [Internet]. 2022 [pristupljeno 03.01.2025.];XXIV(1):135-144. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/308807
IEEE
I. Cvijović Javorina, "Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)", Cris, vol.XXIV, br. 1, str. 135-144, 2022. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/308807. [Citirano: 03.01.2025.]
Sažetak
Krajem 19. stoljeća u Hrvatskoj i Slavoniji postojao je velik broj škola u kojima su njemački jezik predavali nekvalificirani učitelji. Osposobljavanje školovanog srednjoškolskog kadra bio je stoga jedan od važnijih razloga za utemeljenje germanističke katedre na Mudroslovnom fakultetu. Analizirajući dokumentaciju s učiteljskih ispita, u članku se nastoji dati odgovor na pitanje je li zagrebačka katedra ispunila svoju zacrtanu svrhu, odnosno je li uspjela pridonijeti podizanju kvalitete srednjoškolske nastave njemačkog jezika.
Ključne riječi
njemački jezik; Mudroslovni fakultet u Zagrebu; germanistika; srednjoškolska nastava
Hrčak ID:
308807
URI
https://hrcak.srce.hr/308807
Datum izdavanja:
28.1.2023.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 789
*