Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.17818/EMIP/2023/2.15

KOMPETENCIJE I VJEŠTINE: JAZ IZMEĐU VISOKOG OBRAZOVANJA I TRŽIŠTA RADA

Helena Štimac orcid id orcid.org/0000-0003-3699-2112 ; Faculty of Economics in Osijek *
Karla Bilandžić Tanasić orcid id orcid.org/0000-0001-9990-949X ; Faculty of Economics in Osijek

* Corresponding author.


Full text: english pdf 399 Kb

page 615-628

downloads: 339

cite


Abstract

Uspostaviti sinergiju između potreba tržišta i znanja, kompetencija i vještina koje pruža visoko obrazovanje velik je izazov i odgovornost koja je najčešće na onima koji rade u obrazovanju. Cilj rada je prepoznati jaz između ponuđenih kompetencija i vještina koje student dobiva završetkom visokog obrazovanja i potreba tržišta rada u području marketinga. Kako bi se utvrdio jaz, provedeno je kvalitativno istraživanje putem metode skupnog intervjua (fokus grupe). Rezultati su pokazali kako su kompetencije i vještine koje se nude na tržištu visokog obrazovanja povezane s kompetencijama i vještinama koje se traže na tržištu rada. Ipak, nužna su daljnja prilagođavanja i promjene u visokom obrazovanju, ali sve koči sporost, administracija i inertnost, kako institucija visokoškolskog obrazovanja, tako i njihovih dionika.

Keywords

tržište rada, visoko obrazovanje; kompetencije; vještine; marketing; fokus grupa

Hrčak ID:

310868

URI

https://hrcak.srce.hr/310868

Publication date:

7.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 1.088 *