Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Odrednice odabira strategije prilaženja potencijalnom partneru

Lucija Šutić


Puni tekst: hrvatski pdf 406 Kb

str. 17-22

preuzimanja: 39

citiraj


Sažetak

Strategije prilaženja potencijalnom partneru neophodne su prilikom započinjanja
svakog romantičnog odnosa. U ovom članku iznesen je pregled dvaju istraživanja
strategija prilaženja koja polaze od klasifikacije Clark, Shaver i Abrahams (1999), prema
kojoj postoji ukupno osam različitih strategija. Te je strategije moguće podijeliti i u dvije
veće skupine: na aktivne (npr. izravno prilaženje), odnosno na pasivne (npr. čekanje da
druga osoba prva priđe). Cilj ovog rada bio je utvrditi i prikazati prediktore individualnih
razlika vezanih uz odabir pojedinih strategija prilaženja. Ispitivani prediktori pritom su bili:
osobine ličnosti, vremenske perspektive i stavovi prema rodnim ulogama.

Ključne riječi

strategije prilaženja partneru; ličnost, vremenska perspektiva; rodne uloge

Hrčak ID:

310944

URI

https://hrcak.srce.hr/310944

Datum izdavanja:

1.5.2018.

Posjeta: 92 *