Professional paper
Utjecaj splitskih turističkih agencija na posjećenost NP Krka: primjer agencije Go Adventure
Mario Marasović
; Veleučilište ASPIRA
Matija Škara Tresić
orcid.org/0009-0003-2878-7028
; Veleučilište ASPIRA
Abstract
U ovom radu analiziran je utjecaj splitskih putničkih agencija na posjećenost NP Krka, pojašnjeni su osnovni termini turističke destinacije, turističke agencije i trendova u turizmu. Podatci za ovaj rad dobiveni su od Agencije „Go Adventure“ koja ih je ustupila putem svog booking sustava „Trekksoft“ te Javne ustanove „Nacionalni park Krka“ koja je ustupila svoje statističke podatke za potrebe izrade rada. Dobiveni podatci odnose se na vremensko razdoblje srpnja mjeseca, 2022. godine na Ulazu „Skradin“. Prvi dio rada govori o klasifikaciji turističkih agencija i trendovima u turizmu. U drugom dijelu rada analizirana je grupna posjećenost NP Krka na spomenutom ulazu i udio turista koje je dovela navedena turistička agencija. Svrha rada bila je pokazati utjecaj splitskih turističkih agencija na posjećenost NP Krka na primjeru Agencije „Go Adventure“.
Keywords
Go Adventure agencija, NP Krka, turistička agencija, trendovi u turizmu
Hrčak ID:
311822
URI
Publication date:
21.12.2023.
Visits: 662 *