Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31337/oz.79.2.4

Odgoj i obrazovanje za ekološke vrijednosti u udžbenicima za predmet Hrvatski jezik nižih razreda osnovne škole

Antonija Huljev orcid id orcid.org/0000-0002-1456-7206 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Irella Bogut orcid id orcid.org/0000-0001-8270-9918 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 113 Kb

str. 175-186

preuzimanja: 258

citiraj


Sažetak

Budući da je u hrvatskom odgojno–obrazovnom sustavu veći naglasak na obrazovnom aspektu nego na odgojnom, potreba promišljanja o ekološkom odgoju mora zauzimati važno mjesto u nastavi. Predmet Hrvatski jezik strukturno i organizacijski obuhvaća tri povezana predmetna područja, pa je potrebno promišljati o mogućnostima koje nastava hrvatskoga jezika pruža. U radu su analizirani tekstovi u udžbenicima za predmet Hrvatski jezik od 1. do 4. razreda osnovne škole koji mogu posredovati ekološke vrijednosti.

Ključne riječi

odgojne vrijednosti; ekološke teme; nastava; udžbenici; Hrvatski jezik

Hrčak ID:

315882

URI

https://hrcak.srce.hr/315882

Datum izdavanja:

11.4.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 799 *