Book review
https://doi.org/10.17234/SocEkol.33.1.7
Škole za održivu budućnost: smjernice za odgojno-obrazovni sustav u prilagodbi klimatskim promjenama i ublažavanju njihovih posljedica (Mario Bajkuša)
Dorijan Vahtar
Full text: croatian pdf 110 Kb
page 119-121
downloads: 0
cite
APA 6th Edition
Vahtar, D. (2024). Škole za održivu budućnost: smjernice za odgojno-obrazovni sustav u prilagodbi klimatskim promjenama i ublažavanju njihovih posljedica (Mario Bajkuša). Socijalna ekologija, 33 (1), 119-121. https://doi.org/10.17234/SocEkol.33.1.7
MLA 8th Edition
Vahtar, Dorijan. "Škole za održivu budućnost: smjernice za odgojno-obrazovni sustav u prilagodbi klimatskim promjenama i ublažavanju njihovih posljedica (Mario Bajkuša)." Socijalna ekologija, vol. 33, no. 1, 2024, pp. 119-121. https://doi.org/10.17234/SocEkol.33.1.7. Accessed 20 May 2024.
Chicago 17th Edition
Vahtar, Dorijan. "Škole za održivu budućnost: smjernice za odgojno-obrazovni sustav u prilagodbi klimatskim promjenama i ublažavanju njihovih posljedica (Mario Bajkuša)." Socijalna ekologija 33, no. 1 (2024): 119-121. https://doi.org/10.17234/SocEkol.33.1.7
Harvard
Vahtar, D. (2024). 'Škole za održivu budućnost: smjernice za odgojno-obrazovni sustav u prilagodbi klimatskim promjenama i ublažavanju njihovih posljedica (Mario Bajkuša)', Socijalna ekologija, 33(1), pp. 119-121. https://doi.org/10.17234/SocEkol.33.1.7
Vancouver
Vahtar D. Škole za održivu budućnost: smjernice za odgojno-obrazovni sustav u prilagodbi klimatskim promjenama i ublažavanju njihovih posljedica (Mario Bajkuša). Socijalna ekologija [Internet]. 2024 [cited 2024 May 20];33(1):119-121. https://doi.org/10.17234/SocEkol.33.1.7
IEEE
D. Vahtar, "Škole za održivu budućnost: smjernice za odgojno-obrazovni sustav u prilagodbi klimatskim promjenama i ublažavanju njihovih posljedica (Mario Bajkuša)", Socijalna ekologija, vol.33, no. 1, pp. 119-121, 2024. [Online]. https://doi.org/10.17234/SocEkol.33.1.7
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
316738
URI
https://hrcak.srce.hr/316738
Publication date:
10.5.2024.
Visits: 0
*