Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31784/zvr.12.1.5

Model sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara za učenike s teškoćama

Kristian Stančin orcid id orcid.org/0000-0001-8048-9026 ; Sveučilište u Rijeci, Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka, Hrvastka *

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 2.417 Kb

str. 145-161

preuzimanja: 111

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog rada predstaviti model sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara temeljen na ontologiji kao potporu stručnjacima edukacijsko-rehabilitacijskog profila u unapređenju odgojno-obrazovnog procesa svojih učenika. Predstavljeni model služit će u dizajnu i razvoju prototipa sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara kako bi se stručnjacima edukacijsko-rehabilitacijskog profila olakšao proces odabira prikladnih digitalnih obrazovnih igara za svoje učenike. U modelu korisnik sa
sustavom komunicira preko korisničkog sučelja koji se sastoji od forme za prijavu i registraciju korisnika, forme za unos i ažuriranje podataka o učeniku, forme za komentiranje digitalnih obrazovnih igara i prikaz komentara, sučelja za prikaz svih učenika, sučelja za prikaz rezultata predlaganja te sučelja za
prikaz detalja o digitalnoj obrazovnoj igri. Logički sloj sustava sastoji se od modula za autentifikaciju korisnika, za prikaz, unos i ažuriranje profila učenika, za predlaganje digitalnih obrazovnih igara, za ocjenu digitalnih obrazovnih igara te modula za transformaciju. Realizacija modela sustava
prezentirana je UML dijagramima (dijagram slučajeva korištenja i dijagrami aktivnosti) jer u fokus stavljaju korisnika sustava i njegovo iskustvo rada sa sustavom. Doprinos se u ovom radu očituje kroz kreirani model sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara temeljen na ontologiji za učenike s
intelektualnim teškoćama.

Ključne riječi

model; arhitektura; UML; digitalne obrazovne igre; učenici s intelektualnim teškoćama

Hrčak ID:

317619

URI

https://hrcak.srce.hr/317619

Datum izdavanja:

18.6.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 411 *