Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.31784/zvr.12.1.5
Model sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara za učenike s teškoćama
Kristian Stančin
orcid.org/0000-0001-8048-9026
; Sveučilište u Rijeci, Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka, Hrvastka
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Cilj je ovog rada predstaviti model sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara temeljen na ontologiji kao potporu stručnjacima edukacijsko-rehabilitacijskog profila u unapređenju odgojno-obrazovnog procesa svojih učenika. Predstavljeni model služit će u dizajnu i razvoju prototipa sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara kako bi se stručnjacima edukacijsko-rehabilitacijskog profila olakšao proces odabira prikladnih digitalnih obrazovnih igara za svoje učenike. U modelu korisnik sa
sustavom komunicira preko korisničkog sučelja koji se sastoji od forme za prijavu i registraciju korisnika, forme za unos i ažuriranje podataka o učeniku, forme za komentiranje digitalnih obrazovnih igara i prikaz komentara, sučelja za prikaz svih učenika, sučelja za prikaz rezultata predlaganja te sučelja za
prikaz detalja o digitalnoj obrazovnoj igri. Logički sloj sustava sastoji se od modula za autentifikaciju korisnika, za prikaz, unos i ažuriranje profila učenika, za predlaganje digitalnih obrazovnih igara, za ocjenu digitalnih obrazovnih igara te modula za transformaciju. Realizacija modela sustava
prezentirana je UML dijagramima (dijagram slučajeva korištenja i dijagrami aktivnosti) jer u fokus stavljaju korisnika sustava i njegovo iskustvo rada sa sustavom. Doprinos se u ovom radu očituje kroz kreirani model sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara temeljen na ontologiji za učenike s
intelektualnim teškoćama.
Ključne riječi
model; arhitektura; UML; digitalne obrazovne igre; učenici s intelektualnim teškoćama
Hrčak ID:
317619
URI
Datum izdavanja:
18.6.2024.
Posjeta: 411 *