Skip to the main content

Review article

https://doi.org/xx

PERCEPCIJA I STAVOVI POTROŠAČA PREMA KONCEPTU MINIMALIZMA U OGLAŠAVANJU

Diana Plantić Tadić orcid id orcid.org/0009-0005-9382-1768 ; University VERN' *
Mihaela Ivančić
Maja Dawidowsky Mamić

* Corresponding author.


Full text: croatian pdf 882 Kb

downloads: 96

cite


Abstract

Nezaobilazno jačanje konkurencije i diferencijacije u svim oblicima marketinške komunikacije zahtijeva i od oglašivača da prihvate najučinkovitije koncepte kojima bi se istaknuli na tržištu i pridobili veću naklonost potrošača. Jedan od takvih novijih jest i minimalizam koji se danas pronalazi u širokom spektru različitih područja, uključujući umjetnost, arhitekturu, stil života, ali i marketinšku komunikaciju. Dosadašnje relevantne spoznaje ukazuju na potrebu istraživanja percepcije i stavova potrošača prema konceptu minimalizama u segmentu oglašavanja na hrvatskom tržištu. Provedenom elektroničkom anketom obuhvaćen je značajan uzorak punoljetnih potrošača, a statistička analiza ukazala je na povećanu razinu njihove pozornosti minimalističkim oglasima te njihov većinom pozitivan stav prema minimalizmu u oglašavanju. Uzimajući u obzir utvrđena ograničenja istraživanja, može se načelno zaključiti da hrvatski potrošači preferiraju primjenu minimalistički u odnosu na tradicionalan koncept u oglašavanju, što bi trebala biti korisna smjernica hrvatskim poduzećima i marketinškim agencijama za oblikovanje strategije kojom će se diferencirati u konkurentnom oglašivačkom prostoru.

Keywords

koncept minimalizma; oglašavanje; minimalizam u oglašavanju; stavovi; percepcija

Hrčak ID:

318760

URI

https://hrcak.srce.hr/318760

Publication date:

3.7.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 490 *