Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.70856/p.1.1.8
Projektno utemeljen međupredmetni pristup poučavanju stručnih predmeta i engleskoga kao jezika struke u obrazovanju studenata računarstva
Ivana Jurković
; Veleučilište u Bjelovaru, Trg Eugena Kvaternika 4, 43 000 Bjelovar, Hrvatska
*
Tomislav Adamović
; Veleučilište u Bjelovaru, Trg Eugena Kvaternika 4, 43 000 Bjelovar, Hrvatska
* Dopisni autor.
Sažetak
Učenje temeljeno na projektima, iako postoji već dugi niz godina, i danas se smatra inovativnom metodom poučavanja koja u usporedbi s većinom tradicionalnih pristupa istovremeno zahtijeva i rezultira aktivnijom i odgovornijom ulogom studenata u procesu učenja. Projektno orijentirana nastava i međupredmetni pristup poučavanju predmeta iz srodnih područja često se implementiraju u procesu učenja i poučavanja na inženjerskim studijima, a to je u današnje vrijeme uvjetovano i povećanom potrebom za interdisciplinarnim pristupom rješavanju inženjerskih problema. Slične nastavne metode često su prisutne i u drugim područjima, a u poučavanju stranih jezika danas se često koristi metoda integriranoga poučavanja jezika i sadržaja (engl. CLIL). U ovome radu opisan je međupredmetni pristup učenju temeljenom na projektima koji se temelji na metodi CLIL. Evaluacija testiranoga pristupa provedena je u obliku istraživanja koje je provedeno na uzorku studenata koji su sudjelovali u njegovoj provedbi. Rezultati su analizirani metodama deskriptivne statistike te primjenom tematske analize, a na njihovoj je osnovi izveden zaključak o prednostima i svrhovitosti implementacije opisanoga pristupa u nastavnome procesu.
Ključne riječi
CLIL; engleski jezik kao jezik struke; međupredmetni pristup; računarstvo; učenje temeljeno na projektima; web programiranje
Hrčak ID:
321470
URI
Datum izdavanja:
21.9.2024.
Posjeta: 170 *