Review article
https://doi.org/10.47960/2831-0322.2024.1.28.181
MEDIJI I ODGOJ ZA KRITIČKO MIŠLJENJE
Zlatko Miliša
; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences
*
Ivana Sivrić
orcid.org/0000-0003-2564-0533
; University of Mostar, Faculty of Humanities and Social Sciences
* Corresponding author.
Abstract
Zagovornici nekritičkog korištenja informatičke tehnologije u
obrazovanju tvrde da je budućnost obrazovanja u kibernetskome
prostoru i digitalizaciji. No, digitalna tehnologija nije alternativa
za poželjnu interakciju. Zato se danas u suvremenoj pedagogiji
i govori o socijalnome biću škole kao polazištu humane škole.
Kritičkomu mišljenju treba posvetiti više pozornosti u odgoju i
obrazovanju, a pretpostavka za razvoj kritičkoga mišljenja jest
uvođenje toga kolegija na svim društveno-humanističkim fakultetima,
a onda i kao izborni predmet u osnovnim školama. U tome
kontekst predlažemo znatno šire od sadašnjih aspekte sadržaja medijske
kulture u čitankama za hrvatski jezik i književnost, osobito
u osnovnim školama.
Keywords
mediji; manipulacija; indoktrinacija; odgoj za kritičko mišljenje; medijska kultura
Hrčak ID:
321583
URI
Publication date:
22.10.2024.
Visits: 340 *