Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.56321/IJMBS.10.16.12

KATEGORIZACIJA UTJECAJA INFLUENCERA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA I ODREDNICE UČINKOVITOSTI NJIHOVOG ANGAŽMANA

Alma Opić ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Irena Pandža Bajs ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 738 Kb

str. 12-17

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Utjecajne osobe na društvenim mrežama posljednjih su godina predmet interesa i za praktičare i za znanstvenu zajednicu. Razumijevanje njihove važnosti i mehanizama koji pridonose njihovom uspjehu zahtijeva multidisciplinarni pristup, koji uključuje uvide iz područja psihologije, medija i ekonomije. Ovaj rad istražuje postojeće klasifikacije utjecajnih osoba na društvenim mrežama na temelju različitih relevantnih kriterija kao što su vrsta sadržaja, vrsta utjecaja i broj pratitelja. Nadalje, cilj ovog rada jest pružiti sintezu fragmentiranih nalaza o ključnim odrednicama učinkovitosti angažmana utjecajnih osoba na društvenim mrežama kako bi se bolje razumjela kompleksnost koncepta utjecaja te implikacija na marketinšku znanost i na ponašanje potrošača.

Ključne riječi

utjecajne osobe na društvenim mrežama; utjecajni marketing; percipirane karakteristike; vjerodostojnost izvora; privlačnost izvora; hipoteza podudaranja

Hrčak ID:

323475

URI

https://hrcak.srce.hr/323475

Datum izdavanja:

10.12.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *