Stručni rad
Socijalno uključivanje mladih s teškoćama kroz provođenje mentorskog programa
Barbara Fistonić
; OŠ Fran Franković,Rijeka
Petra Štimac
Sažetak
U našem petnaestogodišnjem socijalnopedagoškom radu u posebnim razrednim odjelima u OŠ Fran Franković s učenicima s teškoćama uočile smo određene prepreke s kojima se oni u svojem odrastanju susreću. Po završetku školovanja u redovnim srednjim školama oni većinom ostaju nezaposleni, kod kuće su, manje izlaze te su socijalno izoliraniji i prepušteni na brigu svojim obiteljima. Njihovim uključivanjem u mentorski program pomoglo im se da premoste ili barem ublaže navedene teškoće. Nakon trogodišnjeg sudjelovanja u mentorskom programu "Prijatelji" bivaju zadovoljniji, uključeniji su u društvo i lokalnu zajednicu nego ranije. Potrebno je i dalje raditi na promoviranju i razvijanju mentorskih programa za osobe s teškoćama u svrhu njihovog zapošljavanja i svrsishodnijeg te kvalitetnijeg provođenja slobodnog vremena.
Ključne riječi: mentorski program, socijalno uključivanje,aktivnosti
Ključne riječi
Hrčak ID:
324949
URI
Datum izdavanja:
23.12.2024.
Posjeta: 0 *