Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

FIGITALNI MARKETING – PREMOŠĆIVANJE JAZA IZMEĐU FIZIČKOG I DIGITALNOG KORISNIČKOG ISKUSTVA U MALOPRODAJI

Matea Matić Šošić orcid id orcid.org/0000-0003-2788-2472 ; Sveučilište u Dubrovniku, Ekonomski fakultet, Lapadska obala 7, 20000 Dubrovnik *
Iva Gregurec orcid id orcid.org/0000-0002-2429-0335 ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Pavlinska 2, 42000 Varaždin,

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 251 Kb

str. 44-52

preuzimanja: 3

citiraj


Sažetak

Figitalni marketing ima za cilj spajanje fizičkog i digitalnog okruženja kako bi stvorio jedinstveno korisničko iskustvo. Konvergencijom oba okruženja s jedne strane korisnik kroz svoje putovanje dobiva bogatije korisničko iskustvo. S druge strane poduzeća povećavaju angažman korisnika i njihovu životnu vrijednost i time pokreću svoje poslovne rezultate, odnosno stvaraju veću vrijednost za sebe. Povećanjem vrijednosti za obje strane važnost koncepta figitalnog marketinga je neupitna. Ovaj rad pruža uvid u razvoj figitalnog marketinga stavljanjem naglaska na premošćivanja jaza između online i offline okruženja. Također upućuje s jedne strane na različitosti, ali s druge strane ne poveznicu, figitalnog i višekanalnog marketinga. Na kraju rada istaknute su prednosti korištenja figitalnog marketinga u maloprodaji kao i sama primjena figitalnog marketinga u svrhu poboljšanje odnosa s korisnicima, povećanja prodaje i stvaranja jedinstvenih i nezaboravnih susreta s markom na sve konkurentnijem tržištu.

Ključne riječi

digitalno okruženje, figitalne tehnologije, figitalni marketing, fizičko okruženje, korisničko iskustvo, korisničko putovanje, maloprodaja.

Hrčak ID:

325739

URI

https://hrcak.srce.hr/325739

Datum izdavanja:

30.12.2024.

Posjeta: 11 *