Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17234/ZGB.33.2

Le Multilinguisme dans le Contexte Éducatif : Entre Réalité Sociétale et Objectifs d’Apprentissage Individuels

Siegfried Gehrmann ; Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: njemački pdf 236 Kb

str. 31-51

preuzimanja: 3

citiraj


Sažetak

Rad polazi od pretpostavke da višejezična znanost dugoročno nije održiva bez višejezičnog školskog obrazovanja. Na temelju empirijskih istraživanja u radu se propituju potencijali i zapreke na putu prema politici višejezičnosti u hrvatskom školstvu i znanosti. Od temeljnog značenja su s jedne strane povijesna iskustva Hrvatske kao višejezične zemlje, a s druge strane odluke na društvenom i jezičnom polju – o kojima ovisi može li u Hrvatskoj zaživjeti višejezično školsko i visokoškolsko obrazovanje ili će razvoj teći u smjeru paradigme ›English only‹.

Ključne riječi

politika višejezičnosti; višejezična znanost; višejezično školsko obrazovanje; paradigma ›English only‹

Hrčak ID:

325958

URI

https://hrcak.srce.hr/325958

Datum izdavanja:

31.12.2024.

Podaci na drugim jezicima: njemački engleski francuski

Posjeta: 14 *