Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17234/ZGB.33.2
Le Multilinguisme dans le Contexte Éducatif : Entre Réalité Sociétale et Objectifs d’Apprentissage Individuels
Siegfried Gehrmann
; Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Rad polazi od pretpostavke da višejezična znanost dugoročno nije održiva bez višejezičnog školskog obrazovanja. Na temelju empirijskih istraživanja u radu se propituju potencijali i zapreke na putu prema politici višejezičnosti u hrvatskom školstvu i znanosti. Od temeljnog značenja su s jedne strane povijesna iskustva Hrvatske kao višejezične zemlje, a s druge strane odluke na društvenom i jezičnom polju – o kojima ovisi može li u Hrvatskoj zaživjeti višejezično školsko i visokoškolsko obrazovanje ili će razvoj teći u smjeru paradigme ›English only‹.
Ključne riječi
politika višejezičnosti; višejezična znanost; višejezično školsko obrazovanje; paradigma ›English only‹
Hrčak ID:
325958
URI
Datum izdavanja:
31.12.2024.
Posjeta: 14 *