Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17234/ZGB.33.4

Nastava stranih jezika između ›informirane jednojezičnosti‹ i ›informirane višejezičnosti‹

Mirela Landsman Vinković ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: njemački pdf 244 Kb

str. 71-91

preuzimanja: 3

citiraj


Sažetak

Članak donosi rezultate istraživanja provedenog među studentima diplomskog studija nastavničkog smjera germanistike u okviru njihove školske prakse u srednjim školama. Istraživanjem se željelo utvrditi koji dio svojeg jezičnog repertoara studenti upotrebljavaju pri izvođenju nastave, odnosno uzimaju u obzir pri izradi plana nastavnog sata. U središtu istraživanja pri tome se nalazi usporedba jezika i prebacivanje kodova. Člankom se želi ustanoviti koji jezik, iz kojeg razloga i u kojem trenutku valja upotrijebiti u nastavi njemačkog kao stranog jezika kako bi se oblikovala nastava stranih jezika u skladu s postulatima didaktike višejezičnosti.

Ključne riječi

prebacivanje kodova; njemački kao strani jezik; studenti/ce njemačkog jezika nastavničkog smjera; didaktika višejezičnosti; usporedba jezika

Hrčak ID:

325964

URI

https://hrcak.srce.hr/325964

Datum izdavanja:

31.12.2024.

Podaci na drugim jezicima: njemački engleski francuski

Posjeta: 14 *