Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17234/ZGB.33.4
Nastava stranih jezika između ›informirane jednojezičnosti‹ i ›informirane višejezičnosti‹
Mirela Landsman Vinković
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Članak donosi rezultate istraživanja provedenog među studentima diplomskog studija nastavničkog smjera germanistike u okviru njihove školske prakse u srednjim školama. Istraživanjem se željelo utvrditi koji dio svojeg jezičnog repertoara studenti upotrebljavaju pri izvođenju nastave, odnosno uzimaju u obzir pri izradi plana nastavnog sata. U središtu istraživanja pri tome se nalazi usporedba jezika i prebacivanje kodova. Člankom se želi ustanoviti koji jezik, iz kojeg razloga i u kojem trenutku valja upotrijebiti u nastavi njemačkog kao stranog jezika kako bi se oblikovala nastava stranih jezika u skladu s postulatima didaktike višejezičnosti.
Ključne riječi
prebacivanje kodova; njemački kao strani jezik; studenti/ce njemačkog jezika nastavničkog smjera; didaktika višejezičnosti; usporedba jezika
Hrčak ID:
325964
URI
Datum izdavanja:
31.12.2024.
Posjeta: 14 *