Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17234/ZGB.33.5

Istraživanje višejezičnoga identiteta hrvatskih adolescenata kombinacijom kvantitativne i kvalitativne metode

Ivana Franić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Andrea-Beata Jelić orcid id orcid.org/0000-0002-2233-9174 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 314 Kb

str. 93-120

preuzimanja: 3

citiraj


Sažetak

Višejezični identitet možemo shvatiti kao eksplicitnu samoidentifikaciju učenika utemeljenu u svijesti o raspoloživome jezičnome repertoaru. Ova svijest se s vremenom razvija, predstavljajući sponu između prošlih i sadašnjih iskustava, te može biti osnovom budućih višejezičnih identiteta. U radu su predstavljeni rezultati kvantitativno-kvalitativnog istraživanja višejezičnog identiteta hrvatskih gimnazijalaca. Ukupna bilanca višejezičnog identiteta učenika je pozitivna, ali rezultati očituju određene kvalitativne razlike.

Ključne riječi

višejezičnost; višejezični identitet; stavovi o višejezičnosti; jezične navike; buduće višejezično jastvo

Hrčak ID:

325969

URI

https://hrcak.srce.hr/325969

Datum izdavanja:

31.12.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački francuski

Posjeta: 13 *