Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17234/ZGB.33.5
Istraživanje višejezičnoga identiteta hrvatskih adolescenata kombinacijom kvantitativne i kvalitativne metode
Ivana Franić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Andrea-Beata Jelić
orcid.org/0000-0002-2233-9174
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Višejezični identitet možemo shvatiti kao eksplicitnu samoidentifikaciju učenika utemeljenu u svijesti o raspoloživome jezičnome repertoaru. Ova svijest se s vremenom razvija, predstavljajući sponu između prošlih i sadašnjih iskustava, te može biti osnovom budućih višejezičnih identiteta. U radu su predstavljeni rezultati kvantitativno-kvalitativnog istraživanja višejezičnog identiteta hrvatskih gimnazijalaca. Ukupna bilanca višejezičnog identiteta učenika je pozitivna, ali rezultati očituju određene kvalitativne razlike.
Ključne riječi
višejezičnost; višejezični identitet; stavovi o višejezičnosti; jezične navike; buduće višejezično jastvo
Hrčak ID:
325969
URI
Datum izdavanja:
31.12.2024.
Posjeta: 13 *