Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Usporedba stavova učitelja i roditelja prema uključenosti u sukonstrukciju školskog kurikuluma

Mirela Bedeniković Lež orcid id orcid.org/0009-0009-9919-2041 ; Osnovna škola Klinča sela, Klinča sela, Hrvatska *
Renata Jukić ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera, Osijek, Hrvatska

* Dopisni autor.


Puni tekst: engleski pdf 407 Kb

str. 171-194

preuzimanja: 26

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati i usporediti stavove roditelja i učitelja osnovne škole prema školskom kurikulumu i roditeljskoj uključenosti u školski život djeteta. Rezultati istraživanja pokazali su djelomično pozitivne stavove obje skupine ispitanika prema uključivanju u sukonstrukciju školskog kurikuluma. Utvrđeno je da učitelji imaju pozitivniji stav prema školskom kurikulumu, a roditelji prema roditeljskoj uključenosti. Roditelji su istaknuli potrebu bolje komunikacije sa školom, a učitelji potrebu roditeljske pomoći djeci u školskim obvezama. Sveukupno, rad doprinosi jasnijem sagledavanju problematike uključivanja roditelja kao sukonstruktora u izradu školskog kurikuluma, kako na teorijskoj tako i na praktičnoj razini. Može se reći da postoji suradnja koja se razvija prema partnerstvu, ali da u tom području obje strane moraju aktivnije pridonijeti kako bi se postigao sveobuhvatan razvoj učenika jer suvremene i nepredvidive promjene u društvu zahtijevaju od škole stalno prilagođavanje svih obrazovnih procesa.

Ključne riječi

učitelji; roditelji; sukonstrukcija; školski kurikulum

Hrčak ID:

331671

URI

https://hrcak.srce.hr/331671

Datum izdavanja:

20.5.2025.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 65 *