Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.19.1.2024.03

Učenička samoprocjena postavljanja pitanja u nastavi

Martin Hadelan orcid id orcid.org/0009-0008-8403-6153 ; Primary School Veliki Bukovec
Ana Maria Marinac orcid id orcid.org/0000-0002-6872-9338 ; Doctoral Researcher at Doctoral Study Programme Pedagogy and Contemporary School Culture, Faculty of Humanities and Social Sciences


Puni tekst: engleski pdf 148 Kb

str. 55-71

preuzimanja: 138

citiraj


Sažetak

Učenička pitanja ključna su za interakciju u razredu. Učenici postavljanjem pitanja traže novo znanje te izražavaju interes. Istraživanje provedeno na uzorku 187 srednjoškolaca imalo je za cilj analizirati stavove o važnosti, učestalosti i anksioznosti pri postavljanju pitanja. Podatci su prikupljeni prilagođenim anketnim upitnikom autorica Doğan i Yucel-Toy (2020). Rezultati pokazuju neutralne stavove prema pitanjima te malu učestalost postavljanja pitanja. Anksioznost je ispodprosječna, s manjom razinom kod muških učenika. Važnost pitanja je ocijenjena iznadprosječnom, a učenici s nižim postignućem pitanja smatraju manje važnima. Daljnja istraživanja mogla bi istražiti povezanost stavova učenika te razloge zašto se ne odlučuju postavljati pitanja, doprinoseći unaprjeđenju učenja.

Ključne riječi

ispitivanje u nastavi; razredna interakcija; pitanja u nastavi; učenička pitanja

Hrčak ID:

332422

URI

https://hrcak.srce.hr/332422

Datum izdavanja:

20.6.2025.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 335 *