Teaching History, Vol. 3 No. 1, 2024.
Professional paper
AI vs. MI - istraživanje o primjeni umjetne inteligencije u osnovnoj školi
Mirena Buljan-Bašić
orcid.org/0009-0001-7576-2101
; Osnovna škola Dinka Šimunovića Hrvace
Abstract
Članak prikazuje istraživanje provedeno u osnovnoj školi s ciljem ispitivanja korisnosti umjetne inteligencije (AI) u nastavi kroz devet aktivnosti podijeljenih u tri područja: crtanje, rad s tekstom i kreativni zadaci. Učenici petih razreda uspoređivali su vlastite radove s onima generiranima pomoću AI alata, pri čemu su otkrili i prednosti (brzina, preciznost) i nedostatke (nedostatak kreativnog procesa, ograničena informiranost AI-a). Projekt je povezao tradicijsko lončarstvo i digitalne alate, potičući kritičko mišljenje i osvještavanje o primjerenoj primjeni AI tehnologije. Zaključeno je da AI može biti koristan podržavajući alat, ali ne zamjena za iskustveno i interaktivno učenje.
Keywords
umjetna inteligencija, osnovna škola, tradicijsko lončarstvo, kritičko mišljenje, iskustveno učenje
Hrčak ID:
333064
URI
Publication date:
1.12.2024.
Visits: 196 *