Skip to the main content

Professional paper

AI vs. MI - istraživanje o primjeni umjetne inteligencije u osnovnoj školi

Mirena Buljan-Bašić orcid id orcid.org/0009-0001-7576-2101 ; Osnovna škola Dinka Šimunovića Hrvace


Full text: croatian pdf 183 Kb

page 34-37

downloads: 74

cite


Abstract

Članak prikazuje istraživanje provedeno u osnovnoj školi s ciljem ispitivanja korisnosti umjetne inteligencije (AI) u nastavi kroz devet aktivnosti podijeljenih u tri područja: crtanje, rad s tekstom i kreativni zadaci. Učenici petih razreda uspoređivali su vlastite radove s onima generiranima pomoću AI alata, pri čemu su otkrili i prednosti (brzina, preciznost) i nedostatke (nedostatak kreativnog procesa, ograničena informiranost AI-a). Projekt je povezao tradicijsko lončarstvo i digitalne alate, potičući kritičko mišljenje i osvještavanje o primjerenoj primjeni AI tehnologije. Zaključeno je da AI može biti koristan podržavajući alat, ali ne zamjena za iskustveno i interaktivno učenje.

Keywords

umjetna inteligencija, osnovna škola, tradicijsko lončarstvo, kritičko mišljenje, iskustveno učenje

Hrčak ID:

333064

URI

https://hrcak.srce.hr/333064

Publication date:

1.12.2024.

Visits: 196 *