Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Escape room Virtualna Noć muzeja - primjer korelacije Povijesti i Sata razrednika

Valentina Milohanić orcid id orcid.org/0009-0005-8010-791X ; OŠ Tar-Vabriga


Puni tekst: hrvatski pdf 315 Kb

str. 38-44

preuzimanja: 50

citiraj


Sažetak

Članak prikazuje kako se kroz aktivnost digitalnog edukativnog escape rooma „Virtualna Noć muzeja“ može uspješno povezati nastava povijesti sa Satom razrednika i međupredmetnim temama. Učenici šestog razreda, podijeljeni u skupine, istraživali su istarske muzeje rješavanjem zagonetki temeljenih na muzejskim predmetima, koristeći IKT alate i suradnički rad. Cilj je bio potaknuti interes za kulturnu baštinu, razviti vještine snalaženja, timskog rada i kritičkog mišljenja te na zanimljiv način obilježiti Noć muzeja. Aktivnost je omogućila iskustveno učenje i potaknula učenike na samostalno traženje informacija kroz igru i digitalnu tehnologiju.

Ključne riječi

escape room, Virtualna Noć muzeja, povijest, kulturna baština, suradničko učenje

Hrčak ID:

333066

URI

https://hrcak.srce.hr/333066

Datum izdavanja:

1.12.2024.

Posjeta: 136 *