Poučavanje povijesti, Vol. 3 No. 1, 2024.
Stručni rad
Escape room Virtualna Noć muzeja - primjer korelacije Povijesti i Sata razrednika
Valentina Milohanić
orcid.org/0009-0005-8010-791X
; OŠ Tar-Vabriga
Sažetak
Članak prikazuje kako se kroz aktivnost digitalnog edukativnog escape rooma „Virtualna Noć muzeja“ može uspješno povezati nastava povijesti sa Satom razrednika i međupredmetnim temama. Učenici šestog razreda, podijeljeni u skupine, istraživali su istarske muzeje rješavanjem zagonetki temeljenih na muzejskim predmetima, koristeći IKT alate i suradnički rad. Cilj je bio potaknuti interes za kulturnu baštinu, razviti vještine snalaženja, timskog rada i kritičkog mišljenja te na zanimljiv način obilježiti Noć muzeja. Aktivnost je omogućila iskustveno učenje i potaknula učenike na samostalno traženje informacija kroz igru i digitalnu tehnologiju.
Ključne riječi
escape room, Virtualna Noć muzeja, povijest, kulturna baština, suradničko učenje
Hrčak ID:
333066
URI
Datum izdavanja:
1.12.2024.
Posjeta: 136 *