Teaching History, Vol. 3 No. 1, 2024.
Professional paper
Upotreba dokumentarnog filma u nastavi Povijesti na primjeru obrade teme Holokaust
Marija Krstinić
; Osnovna škola Split 3
Abstract
Članak prikazuje primjer korištenja dokumentarno-igranog filma *Unutar Hanina kovčega* u nastavi povijesti prilikom obrade teme Holokausta. Učiteljica strukturira aktivnosti prije, tijekom i nakon gledanja filma, potičući učenike na analizu osobnih svjedočanstava, refleksiju i razumijevanje faza genocida kroz životne priče Hane i Georgea Bradyja. Kroz grupni rad, kronološke tablice i kreativne zadatke, učenici razvijaju empatiju, kritičko mišljenje i povijesnu svijest. Pristup je u skladu s preporukama IHRA-e i kurikulumom, a naglasak je stavljen na čuvanje sjećanja na žrtve i odgovorno poučavanje osjetljivih povijesnih tema.
Keywords
Holokaust, dokumentarni film, Hana Brady, kritičko mišljenje, empatija
Hrčak ID:
333071
URI
Publication date:
1.12.2024.
Visits: 130 *