Skip to the main content

Professional paper

Alternativna povijest kao metoda rada s darovitim učenicima

Miljenko Hajdarović ; Clionaut Akademija


Full text: croatian pdf 186 Kb

page 67-68

downloads: 53

cite


Abstract

Članak predstavlja metodu alternativne (kontrafaktualne) povijesti kao učinkovit alat za rad s darovitim učenicima, razvijajući njihovu kreativnost, analitičko mišljenje i sposobnost interpretacije povijesnih izvora. Na primjeru radionice iz serije predavanja „Duge sjene Drugog svjetskog rata“, prikazani su scenariji poput snažnijeg otpora Hitleru u Münchenu ili izostanka pakta Molotov–Ribbentrop, koji omogućuju učenicima da kritički promišljaju povijesne ishode i stvaraju vlastite interpretacije. Metoda potiče interdisciplinarni pristup i povezivanje s drugim predmetima, a učenike aktivno uključuje u istraživački i stvaralački proces.

Keywords

alternativna povijest, daroviti učenici, kritičko mišljenje, Drugi svjetski rat, interdisciplinarni pristup

Hrčak ID:

333074

URI

https://hrcak.srce.hr/333074

Publication date:

1.12.2024.

Visits: 206 *