Poučavanje povijesti, Vol. 4 No. 1, 2025.
Stručni rad
Budućnost susreće prošlost: UI i učenici kreiraju drukčiji tijek povijesti
Ines Jančula
orcid.org/0009-0009-2102-2771
; Gimnazija A. G. Matoša, Đakovo
Emina Lulić
; Gimnazija A. G. Matoša, Đakovo
Viktorija Krbavac
orcid.org/0009-0004-1712-1746
; Gimnazija A. G. Matoša, Đakovo
Sažetak
Članak prikazuje kako su učenici u sklopu Centra izvrsnosti za umjetnu inteligenciju u Đakovu kombinirali alternativnu povijest i digitalne alate kako bi istražili moguće drugačije ishode povijesnih događaja. Kroz radionicu „Povijesni zaokreti“, učenici su pomoću alata poput ChatGPT-a, Canve, Artbreedera, CapCuta i Book Creatora osmislili nove povijesne scenarije, razvijajući pritom kritičko mišljenje, kreativnost i digitalne vještine. Aktivnost je istaknula obrazovni potencijal integracije umjetne inteligencije i interdisciplinarnog pristupa u nastavi povijesti.
Ključne riječi
alternativna povijest, umjetna inteligencija, digitalni alati, kritičko mišljenje, kreativno učenje
Hrčak ID:
333108
URI
Datum izdavanja:
27.6.2025.
Posjeta: 158 *