Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Budućnost susreće prošlost: UI i učenici kreiraju drukčiji tijek povijesti

Ines Jančula orcid id orcid.org/0009-0009-2102-2771 ; Gimnazija A. G. Matoša, Đakovo
Emina Lulić ; Gimnazija A. G. Matoša, Đakovo
Viktorija Krbavac orcid id orcid.org/0009-0004-1712-1746 ; Gimnazija A. G. Matoša, Đakovo


Puni tekst: hrvatski pdf 789 Kb

str. 39-43

preuzimanja: 56

citiraj


Sažetak

Članak prikazuje kako su učenici u sklopu Centra izvrsnosti za umjetnu inteligenciju u Đakovu kombinirali alternativnu povijest i digitalne alate kako bi istražili moguće drugačije ishode povijesnih događaja. Kroz radionicu „Povijesni zaokreti“, učenici su pomoću alata poput ChatGPT-a, Canve, Artbreedera, CapCuta i Book Creatora osmislili nove povijesne scenarije, razvijajući pritom kritičko mišljenje, kreativnost i digitalne vještine. Aktivnost je istaknula obrazovni potencijal integracije umjetne inteligencije i interdisciplinarnog pristupa u nastavi povijesti.

Ključne riječi

alternativna povijest, umjetna inteligencija, digitalni alati, kritičko mišljenje, kreativno učenje

Hrčak ID:

333108

URI

https://hrcak.srce.hr/333108

Datum izdavanja:

27.6.2025.

Posjeta: 158 *