Media studies, Vol. 16 No. 31, 2025.
Preliminary communication
https://doi.org/10.20901/ms.16.31.5
RAZVOJ REGULACIJE MEDIJSKOG VLASNIŠTVA U HRVATSKOJ
Ana Tešić
; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Abstract
Cilj je ovog rada opisati razvoj regulacije medijskog vlasništva u Hrvatskoj od njezina osamostaljenja naovamo te pokušati procijeniti jesu li promjene bile u smjeru podrške medijskog pluralizma. Premisa od koje istraživanje polazi jest da transparentnost vlasništva nad medijima, jedan od ključnih preduvjeta medijskog pluralizam (Borges i Christophorou, 2024), još uvijek nije u potpunosti ostvarena. Rad je pokazao da je Hrvatska prešla dug put od prilično restriktivnog pristupa u regulaciji vlasništva nad medijima, kako u pogledu otvorenosti medijskog tržišta tako i u pogledu transparentnosti vlasništva nad medijima, do situacije u kojoj je danas. No čini se da određeni nedostatci još uvijek postoje, posebice kod osiguranja učinkovite provedbe i dodjeljivanja jasnih institucionalnih odgovornosti za praćenje i sankcioniranje nepoštivanja zakonskih odredbi.
Keywords
MEDIJSKI PLURALIZAM; MEDIJSKO VLASNIŠTVO; REGULACIJA; TRANSPARENTNOST
Hrčak ID:
334155
URI
Publication date:
30.7.2025.
Visits: 289 *