Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Koliki je stupanj potrošačke osviještenosti studentske populacije?

Vesna Brčić Stipčević
Sanda Renko


Puni tekst: hrvatski pdf 261 Kb

str. 353-366

preuzimanja: 658

citiraj


Sažetak

: U uvjetima intenzivne konkurencije u svim segmentima gospodarskog života, s velikom ponudom ne samo proizvoda već i usluga, te poslovnih oblika putem kojih je moguće realizirati poslovne transakcije, često se zanemaruju prava potrošača.. Problem je veći ukoliko i sami potrošači nisu zainteresirani za aktivno sudjelovanje u rješavanju problema zaštite svojih prava, što su pokazali rezultati istraživanja provedenog od strane Centra za istraživanje tržišta Gfk na uzorku hrvatskih građana. Potaknute navedenim autorice ovog rada smatrale su nužnim istražiti da li je i kod visoko obrazovanih ispitanika prisutan nizak stupanj zainteresiranosti za zaštitu potrošača i slabo poznavanje pravnih temelja zaštite potrošača u Hrvatskoj. Rezultati istraživanja na uzorku studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu pokazali su nizak stupanj zadovoljstva postojećom zaštitom potrošača u RH, slab interes za akcije vezane za područje zaštite potrošača, ali i dobro poznavanje pravnih temelja zaštite potrošača i Zakona o zaštiti potrošača u Hrvatskoj

Ključne riječi

Zaštita potrošača; Zakon o zaštiti potrošača; Hrvatska

Hrčak ID:

30964

URI

https://hrcak.srce.hr/30964

Datum izdavanja:

1.12.2008.

Posjeta: 1.705 *