Pregledni rad
Novinari na radijskim postajama
Marina Mučalo
; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Privatizacija elektroničkih medija u Republici Hrvatskoj, a osobito radija, donijela je brojne promjene u programskim sadržajima. Izlazak na tržište mnoge je radijske programe pretvorio u “robu široke potrošnje” koja sve više treba vješte trgovce, a sve manje novinare. Opstanak na tržištu isključivo je uvjetovan zaradom od komercijalnih (pro-midžbenih) sadržaja, a takvim tipovima programa nisu potrebni novinari. Hoće li komercijalne radijske postaje uskoro uopće trebati novinare ili samo dobre zabavljače? Tko uopće radi na radijskim postajama i tko su glavni urednici? Hoće li radijski djelatnici uskoro postati pravi tehnološki višak? Istraživanje o toj temi provedeno je 1997. godine na 80 lokalnih radijskih postaja u Republici Hrvatskoj.
Ključne riječi
Hrčak ID:
33461
URI
Datum izdavanja:
3.6.1998.
Posjeta: 2.908 *