Odgojne znanosti, Vol. 11 No. 1(17), 2009.
Izvorni znanstveni članak
NASTAVNE I IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI ZA RAZVOJ EKOLOŠKE SVIJESTI MLADIH UČENIKA: PRIMJER IZ TURSKE
Mehmet Erdoğan
; Akdeniz University, Department of Educational Sciences, Antalya, Turkey
Muhammet Uşak
; Dumlupınar University, Department of Elementary Education, Kutahya, Turkey
Sažetak
Svrha ovoga studijskoga primjera jest istražiti nastavne (školske)
i izvannastavne (izvanškolske) aktivnosti koje se provode radi razvoja učeničke ekološke svijesti. Detaljni podaci prikupljeni su od 6 učenika viših razreda osnovne škole (tri djevojčice i tri dječaka) te triju nastavnica prirode putem polu-strukturiranog intervjua. Osim toga, promatrani su odabrani razredi i laboratoriji te školski hodnici uz popunjavanje obrasca za opažanja. Prijepisi intervjua i bilješke s opažanja podvrgnuti su analizi sadržaja. Rezultati su pokazali da učenici nisu imali potpuno razvijenu svijest o svom okolišu zbog nedostatka interesa za ekološka pitanja. Škola u kojoj je provedeno ovo istraživanje provela je niz izvannastavnih aktivnosti radi povećanja svijesti učenika, poput sađenja drveća, čišćenja školskog okoliša, ponovnog korištenja, i recikliranja.
Ključne riječi
nastavne i izvannastavne aktivnosti; ekološka svijest
Hrčak ID:
40002
URI
Datum izdavanja:
22.6.2009.
Posjeta: 4.626 *