Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

PREDSTAVLJANJE PRAKTIČNOGA OKVIRA ZA OCJENJIVANJE I USPOREDBU INFORMATIČKE PISMENOSTI RAVNATELJA I NASTAVNIKA U IRANSKIM ŠKOLAMA

Saeid Moradi ; Department of Primary Education (M.A), Iran, Islamic Azad University of Savadkooh
Ali Fallah
Saheb Ahmadi


Puni tekst: engleski pdf 98 Kb

preuzimanja: 678

citiraj


Sažetak

Glavni cilj ovoga istraživanja jest predstavljanje praktičnoga
okvira za ocjenjivanje i usporedbu informatičke pismenosti ravnatelja i učitelja u iranskim školama. Skupni uzorak od 361 ravnatelja i skupni uzorak od 367 učitelja odabran je taksonomskom metodom slučajnog uzorkovanja. Za metodu istraživanja odabrana je anketa te su za posebne ciljeve istraživanja izrađeni upitnici i intervjui. Za određivanje pouzdanosti upitnika korišten je
računalni program SPSS. Koeficijent Cronbach Alpha je bio veći od 80% kod mjerenja razine vještine. Za analizu podataka korišten je hi-kvadrat test uz upotrebu dvodimenzionalnih tablica. Analiza podataka pokazala je da u svih pet ispitivanih kategorija
postoje značajne razlike u informatičkoj pismenosti između ravnatelja
i učitelja. Opći rezultat istraživanja pokazao je da je informatička pismenost ravnatelja u svim kategorijama bolja i veća od učiteljske

Ključne riječi

Informacijska i komunikacijska tehnologija; tehnologija u obrazovanju; informatička pismenosti; informatičke vještine; napredak specifičan za zemlju

Hrčak ID:

40026

URI

https://hrcak.srce.hr/40026

Datum izdavanja:

22.6.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.902 *